Vooral voor beginnende thuisbakkers is het moeilijk om door buurt- en stadsgenoten gevonden te worden.
Het administratieve overzicht bewaren is wat lastig. Wanneer is er besteld, wanneer moet deze bereid worden, hoe wordt de betaling geregeld?
Instagram is een handige medium om je thuisbakkerij te promoten. Instagram mist echter veel mogelijkheden om uit te weiden over je producten waardoor je onnodig veel tijd aan informatieverzoeken besteed.
Een eigen webshop opzetten is vaak duur en kost veel tijd. Bovendien is het moeilijk om je webshop hoog in Google te krijgen.
Je baksels worden makkelijker vindbaar via Google.
Je wordt in staat om informatie zoals productbeschrijvingen, prijs, allergenen en ingrediënten toe te voegen per baksel.
Je bestellingen, boekingen en betalingen komen op één plek terecht
Overzicht van bezoekers en bestellingen in grafieken
Geef aan op welke momenten je baksels geboekt kunnen worden.
Vanaf 2023 zijn we overgegaan naar een circulaire systeem. Dit betekent dat onze opbrengsten voor een groot gedeelte weer worden doorgeïnvesteerd voor de marketing van onze leden. Dit kun je dan ook aan ons overlaten.
Vanaf 2023 zijn we overgestapt op een gebruiksvriendelijke platform die het makkelijk maakt om in een aantal stappen je thuisbakkerij op te zetten, baksels toe te voegen en aan te passen.
Thuisbanket 2.0 is online! Maar, nog even geduld! Thuisbakkers zijn langzamerhand hun baksels aan het (her)plaatsen. Hierdoor zijn er tijdelijk nog weinig baksels beschikbaar.