Instructies en veelgestelde vragen

Je wilt je graag aanmelden, maar het is even niet duidelijk hoe dat allemaal moet? Begrijpelijk.
Gelukkig is het in een paar simpele stappen gedaan!

  1. Klik rechtsboven op “meld je aan als verkoper!”.
  2. Voordat je profiel kunt opzetten, moet je even een account aanmaken. Druk daarom op “registreren”
  3. Nadat je je e-mail hebt opgegeven, kun je meteen je profiel opzetten. Vul hier je gegevens zo volledig mogelijk in. 
  4. Maak je baksels boekbaar waneer het jou uitkomt!  Registreer je voor het boekingssysteem via het algemene dashboard.

 

Gefeliciteerd! Je aanmelding is afgerond. Je kunt nu je profielwebsite delen op je Instagram of andere sociale media.

Je kunt nu verdergaan met het opzetten van je directe boekingen!

Ja, dat is zeker mogelijk voor leden met een basispakket!

In twee stappen:

1. U kunt uw pakket aanpassen door via algemene dashboard > mijn profiel > “upgrade” te klikken bij uw profiel.

2. Stuur een aanvraag naar contact[apenstaartje]thuisbanket.nl – je ontvangt dan een simpele formulier die je invult en terugstuurt. Wij plaatsen dan zelf uw baksels voor u.

Het boekingssysteem is eigenlijk vrij simpel en bestaat uit drie korte stappen. Sinds 10-1-2022 is deze ook volledig gratis in gebruik!

 

Het boekingssysteem maakt mogelijk dat je je baksels kunt laten boeken op een tijd dat jou aankomt en met extra gemak voor je klanten!

Let op: om je aan te melden voor het boekingssysteem moet je eerst je profiel als thuisbakker aangemaakt hebben.

1. Registreer voor het boekingssysteem via de algemene dashboard.

2.Geef via “beschikbaarheid” je algemene beschikbaarheid aan. Hiermee bepaal je wanneer je klanten je baksels bij je kunnen boeken.

Hierbij kun je kiezen voor twee opties om je beschikbaarheid in te stellen.

a) tijdsperiode in dagen waarin je beschikbaar bent
b) of specifieke dagen en tijden wanneer je beschikbaar bent.

Je bent nu klaar met het instellen van je beschikbaarheid. Je kunt je eerste product toevoegen.

3. Ga hiervoor naar “producten” een voeg een product toe. Vul daarbij je titel, prijs, beschrijving en categorie in. Er zal keuzebalk voor de subcategorie verschijnen. 

Scroll naar beneden en publiceer je product.

Gefeliciteerd! Je product is nu zichtbaar op je profiel. We kunnen je bij aanvraag actief ondersteunen om je producten te verkopen. 

Heb je nog vragen? Stuur ons dan gerust een bericht via ons instagrampagina: @thuisbanket of via de livechat.


Nee. Het opzetten en behouden van je profiel, het boekbaar maken van je producten en je producten laten bestellen is gratis.

Dat is dus 0% commissie! Ondanks dat wij kosten maken bij het gebruiken van het betaalsysteem, houden we dit gratis voor onze thuisbakkers. 

Bij iedere bestelling heeft de klant de optie om een fooi achter te laten voor onze diensten. Dit is dus optioneel, maar is op dit moment wel de enige echte manier waarmee we onze diensten kunnen blijven aandienen. 

– Tijdsduur gaat over hoe lang een afspraak duurt. In jullie geval is dat hoe lang een ophaalafspraak duurt. Hiervoor kun je 3 minuten inplannen.
– Interval gaat over in welke korte tijdsperiodes er steeds besteld kan worden. Kan er bijvoorbeeld maar 1 x per 15 minuten besteld worden?
– Vullingstijd is de minimale afstand in tijd tussen ieder afspraak.
– Doorlooptijd is de minimale tijd tussen het moment van het willen bestellen tot de gewenste levertijd. Als je doorlooptijd 6 dagen is, dan kan ik dus niet wat boeken voor over 5 dagen.
– Inplannen scherm gaat over de maximale afstand in tijd tussen het moment van het willen bestellen en het gewenste boekmoment.

Mocht je nog meer vragen hebben, stuur ons dan een berichtje via instagram (@Thuisbanket.nl) of via contact[apenstaartje]thuisbanket.nl

U moet uw geld opnemen. Dat kan al vanaf 5 euro. Hiervoor gaat u naar Beheer boekingssysteem > betalingen > withdrawal